Skip to main content

Businessconsultant HRM/Payroll op afstand

Businessconsultant HRM/Payroll op afstand

Heb je affiniteit met software en zie jij procesvraagstukken als een uitdaging? Wil je jezelf graag verder ontwikkelen, zowel inhoudelijk als persoonlijk? Dan is dit je kans.

Solliciteer direct

Jouw rol als businessconsultant op afstand

Als businessconsultant op afstand ben je onderdeel van team Base: het fundament van Irixs. Het overgrote deel van je tijd ben je werkzaam vanuit een van onze kantoren, gevestigd in Enter, Leusden en Weert. Hier bieden we door consultancy op afstand maximale ondersteuning aan uiteenlopende klanten in heel Nederland. Ook bieden wij de mogelijkheid om, zolang jij dat wil, een of meerdere dagen als vaste beheerder bij onze klanten te worden ingezet.

Je bent het aanspreekpunt voor problemen en inrichtingsvragen van klanten. Daarnaast bied je ondersteuning aan collega’s die extern aan het werk zijn. Je wisselt telefonisch contact met klanten af met het werken op afstand en het beantwoorden van vragen die binnenkomen in het ‘base’ portaal. De kracht van een goede businessconsultant op afstand is om niet direct uit te voeren wat er gevraagd wordt, maar om te helpen met het vinden van de optimale oplossing voor de vraag achter de vraag.

Wat wij jou bieden

Naast een baan bij de leukste consultancyclub van Nederland hebben we bij Irixs altijd oog voor jou. Zo focussen we ons altijd op jouw groeipad binnen onze organisatie. Daarnaast kan je het volgende van ons verwachten:

  • Ruimte voor jouw ideeën, plannen en initiatieven
  • Mooi salaris, auto, laptop en telefoon
  • 32 – 40-urige werkweek (mogelijkheid tot thuiswerken)
  • Een veilige werkomgeving met focus op plezier en persoonlijke ontwikkeling

Hoe ziet jouw week eruit?

Maandag

Nieuwe week, nieuwe uitdagingen. Je begint met het bekijken van het portaal. Welke vragen zijn er binnengekomen en welke pak je op?

In de wekelijkse teammeeting bespreek je samen met je collega’s de stand van zaken. Wat speelt er en wat moet er opgepakt worden? Na het overleg praat je nog even bij met je leidinggevende of mentor over de training die je wilt volgen.

Dinsdag

Vandaag start je de dag eerst met het team tijdens een korte stand-up. Daarna heb je ’s ochtends telefoondienst. Dit houdt in dat je de telefoontjes aanneemt en ervoor zorgt dat onze klanten direct geholpen kunnen worden.

Na de lunch is je telefoondienst klaar en ga je verder met de tickets die nog openstaan.

Woensdag

Na de stand-up ga je bezig met een groter vraagstuk voor een klant. De klant wil graag iedere maand een dag vaste ondersteuning en jij blokt uren voor deze klant. Een hele dag voor de klant dus!

Donderdag

Je werkt vandaag vanuit huis en pakt tickets op die op jouw naam staan. Na de lunch heb je telefoondienst en help je een heel aantal klanten. Een productieve thuiswerkdag dus!

Vrijdag

Na de stand-up heb je met een collega afgesproken om samen naar wat tickets te kijken, omdat er een aantal vraagstukken liggen waar je wel wat hulp bij kunt gebruiken. Door samen naar de vragen te kijken, kom je tot mooie oplossingen. Na de lunch heb je je laatste telefoondienst van de week en sluit je je laptop, klaar voor het weekend!

Jouw profiel

Wie wij zoeken

Houd je van persoonlijk contact en kijk je verder dan een opdrachtomschrijving? Niet bang om door te vragen, te bouwen en te vertrouwen op zowel jezelf als je collega’s? Dan pas je in het profiel dat wij voor ogen hebben! Voldoe jij daarnaast aan het volgende?

  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding
  • Affiniteit met zowel organisatie- als ICT-vraagstukken
  • Je houdt van veel afwisseling in je werk
  • Je kunt snel schakelen tussen de diverse systemen en klanten
  • Je wil graag op korte termijn veel nieuwe kennis opdoen
  • Relevante werkervaring en ervaring met AFAS Software is een pré
  • Je bent analytisch, proactief, gestructureerd, communicatief sterk, empathisch en zelfstandig

Solliciteer direct

Stap 1

Waar herken jij jezelf het meest in?

Stap 2

Waar herken jij jezelf in?

Stap 3

Laat je gegevens-achter

Gedreven
Behulpzaam
Nieuwsgierig
Lef
Eerlijk

    Volgende stap
    Volgende stap

    HOE ZIET HET PROCES ER UIT?

    De sollicitatieprocedure

    1

    Solliciteren

    Laat hierboven je gegevens achter en rond je sollicitatie af.

    2

    Telefonisch contact

    We hebben je sollicitatie ontvangen. Bij interesse bellen we je voor een eerste kennismakingsgesprek.

    3

    Eerste kennismaking

    Tijdens een eerste gesprek op een van onze locaties leren we elkaar kennen. Leuk! Als we beide enthousiast zijn, plannen we een tweede gesprek in.

    4

    Tweede gesprek

    We gaan wat meer de diepte in en onderzoeken of wij een match zijn. Bij het tweede gesprek is ook een andere gesprekspartner aanwezig.

    5

    Assessment of arbeidsvoorwaarden gesprek

    Afhankelijk van de functie en jouw ervaring vervolgt een assessment of gesprek over de arbeidsvoorwaarden.

    6

    Aanbod

    Zijn we allemaal nog steeds enthousiast, dan volgt een aanbod vanuit ons en is jouw start bij Irixs dichtbij!

    Stel ons je vragen

    Heb je nog vragen over de vacature?

    Simone Heijnen

    “Als ik iets voor een ander kan doen, vind ik dat heel fijn.”

    Neem contact op met Simone Heijnen